Europalaan
3600 Genk
Website: http://www.kartinggenk.be

Graag even jullie aandacht. Ik ben gisteren na een spectaculaire crash op karting Genk in het ziekenhuis beland. Op het rechte stuk evenwijdig met de Europalaan stak ik een mini-max/ junior rijder voorbij. Op de een of andere manier is dit jongentje recht op mijn linkerachterwiel ingereden tijdens het inhalen en ben ik met kart en al de lucht in gekatapulteerd. Na 3 tuimelingen ben ik bewusteloos op het asfalt neergekomen. Ik wou even vragen of er iemand dit ongeval heeft zien gebeuren en meer informatie heeft over de andere piloot.
Vermits ik ongeveer een 10-tal minuten bewusteloos ben geweest heb ik niets van het ongeval en de periode erna opgeslagen. Het gaat om een mini-max/ junior rijdertje van ongeveer 10 jaar. Hij droeg een zwart met groen OMP pak en reed blijkbaar met een maranello kart. Verder droeg hij een soort motorhelm van het merk HJC met een doorzichtig vizier (dit kan fout zijn).Ze waren van Belgische/ Nederlandse origine.Het ongeval gebeurde gisteren om half 2.
Ik vraag dit niet om het jongetje op zijn vingers te wijzen of eventuele compensaties te regelen. Materiële schade is herstelbaar maar lichamelijke schade niet. We zijn allemaal jong geweest en zoiets doe je nu eenmaal niet express. Maar het stoort mij dat de vader na de crash gewoon naar huis is vertrokken zonder ook maar 1 keer naar mij om te kijken. Het jongentje was blijkbaar compleet van slag vermist hij mij bewusteloos op de baan heeft zien liggen en was hard aan het wenen in de pits. De vader heeft zijn spullen gepakt en is meteen vertrokken.
Zo'n dingen kunnen nu eenmaal gewoon niet. Ik apprecieer iedere vorm van hulp. Heb je tips laat me dan aub iets weten. We zijn allemaal geboeid door dezelfde sport maar op bepaalde momenten zijn er dingen die belangrijker zijn in het leven. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groeten Arnaud Beckers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast