FKI Open races

Alle wedstrijden waar je een kart moet huren om deel te nemen
dragonfly
Site Admin

FKI Open races

Berichtdoor dragonfly » 03 Jan 2015, 15:41

dragonfly
Site Admin

Re: FKI Open races

Berichtdoor dragonfly » 23 Sep 2015, 22:53

Vanavond mijn allereerste OPEN gereden op FKI. Ik had kart #23, die had nog niet gereden dus begon al goed. Dat achter elkaar zetten duurde een eeuwigheid en ik vond het al raar ipv dat ze ons gewoon laten vertrekken voor de kwalificatie. Bleek dat het loting was maar ik wist dat dus niet, daar ging m'n start :lol: Dusja reed dan ergens op P20 toen ik na 7minuten doorhad wat er gaande was. Kerel voor me reed weg omdat ik teveel kleine foutjes maakte dus was vrij eenzaam...

Tot de eerste kwamen dubbelen, blijkbaar geen blauwe vlag en ik kijk nooit achter mij als ik rijd dusja ipv mij voorbij te steken geeft hij me een tik bij het insturen van de snelle rechtse aan de muur buiten dus ik zat vast. Harde klap maar had mijn ribbenbeschermer aan dus geen pijn. Maar ik was bang dat er iemand op mij ging rijden, stond daar toch redelijk gevaarlijk. Iedereen laten passeren dus race was toch om zeep, tijd om wraak te nemen want daar tik je niet iemand van de baan. Hij had het natuurlijk door want durfde niet al te dicht komen, helaas reed hij nog samen met iemand anders en ging ze er beiden moeten afzetten wat ik die andere niet wilde aandoen.

Dan zelf vastgezeten achter een trage en nog wat eenzaam rondgereden en geprobeerd om de snelle mannen vlot door te laten. Bekeek dan de tijden en ik was 7 seconden trager, vond ik raar want zo snel reden die toch niet van mij weg :( :( Dacht al van ok hier moet ik ook nooit meer naartoe komen. Bleek er een shortcut te zijn die elke piloot 1x mag nemen dusja was maar 1,5 seconde te traag. 't is nog veel maar vind ik zelf niet zo erg voor daar niet te rijden.

Terug naar “Huurkarts”