2015 BMC

Alle wedstrijden waar je met je eigen kart kan aan deelnemen
fozzie bear
Mini

Re: 2015 BMC

Berichtdoor fozzie bear » 31 Mar 2015, 09:35

P.S.: Jonathan heeft dus nog iets te goed van je ;)
ssst niet te luid, straks hoort hij het nog :p

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 31 Mar 2015, 13:10

Anderzijds vind ik het best wel een goede zet om terug zoals vanouds 3 reeksen in te richten. Ik denk dat de meesten wel vinden dat ze nu terug "meer waar voor hun geld krijgen". Maar zoals gezegd -> voor mij zou 10 minuten + 2 rondes zoals in de oude VAS dagen nog te doen zijn.
Vroeger moesten we toch wel ZEER lang wachten tussen de kwalificatie en de race dus dan zijn die 3 reeksen inderdaad beter en dan kan je nog iets doen als je eens een slechte reeks hebt.

Als het een troost is, vroeger moest ik ook naar de fitness om het 2x16-18 ronden vol te houden hoor. Als je helemaal niets doet kan ik me voorstellen dat 3 reeksen inderdaad niet haalbaar zijn, zeker als je al wat ouder bent. Ik voel het verschil ook al met 10 jaar geleden :lol:

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 31 Mar 2015, 17:10

Anderzijds vind ik het best wel een goede zet om terug zoals vanouds 3 reeksen in te richten. Ik denk dat de meesten wel vinden dat ze nu terug "meer waar voor hun geld krijgen". Maar zoals gezegd -> voor mij zou 10 minuten + 2 rondes zoals in de oude VAS dagen nog te doen zijn.
Vroeger moesten we toch wel ZEER lang wachten tussen de kwalificatie en de race dus dan zijn die 3 reeksen inderdaad beter en dan kan je nog iets doen als je eens een slechte reeks hebt.

Als het een troost is, vroeger moest ik ook naar de fitness om het 2x16-18 ronden vol te houden hoor. Als je helemaal niets doet kan ik me voorstellen dat 3 reeksen inderdaad niet haalbaar zijn, zeker als je al wat ouder bent. Ik voel het verschil ook al met 10 jaar geleden :lol:
Dat is inderdaad het goede punt aan die 3 reeksen. 1 slechte reeks betekent nog niet het einde van je racedag. Je kan op 2 reeksen best nog 1 en ander goed maken.

En qua fitness: Er werd me al ns aangeraden om de armen regelmatig te trainen met gewichten om toch ietwat minder last van kramp/pijn te hebben. "Die oefeningen kan je gewoon tijdens het TV kijken doen" was een tip. Maar dat zou betekenen dat ik nog tijd moet vinden om Tv te kijken ook nog... :-(

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 31 Mar 2015, 20:03

De beste methode is nog altijd gewoon gaan trainen, stints van 20-25 ronden en dan went je lichaam daar wel aan :D :D

En wat doe jij thuis dan wel? Het gras afrijden zeker? :p

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 01 Apr 2015, 21:20

De beste methode is nog altijd gewoon gaan trainen, stints van 20-25 ronden en dan went je lichaam daar wel aan :D :D

En wat doe jij thuis dan wel? Het gras afrijden zeker? :p
Tja, maar dan moet je wel degelijk ook de tijd hebben om te gaan trainen hé. Het is simpel: toen ik een tijdje recreatief ging karten kwam ik amper een keer of 3 à 4 per jaar met mijn eigen kart op een circuit. Dé oplossing om terug meer te karten was gaan racen. Nu kom ik minstens 6 volledige (race)weekeindes aan de bak. En daar tussenin nog een keer of 4 gewoon trainen/roderen en "that's it". Niet genoeg om te "wennen" heb ik al gemerkt. :-(

Ik was eerst van plan om elke week minstens een keer of 2 te gaan indoorkarten. Dat zou me niet veel tijd kosten en toch wat "training" opleveren dacht ik. Niets van gekomen dus. :-(

Oa het gras afrijden ja. Wacht maar tot je een schoolgaande dochter hebt die daar bovenop ook nog meerdere hobby's heeft. Je zal snel genoeg weten hoe weinig tijd je dan nog voor jezelf over hebt... ;-)

Gelukkig heb ik ze nog wel kunnen afhouden van het karten, ook al heeft ze dat al een paar keer gedaan én vraagt ze wanneer ze nog ns mag gaan rijden. ;-)

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 01 Apr 2015, 23:28

Het zijn toch zo'n schatjes hé ;)

kartwinkel.eu
Micro

Berichtdoor kartwinkel.eu » 02 Apr 2015, 18:49

Bruno, voor mij mag dit ook gerust terug 2 reeksen worden.
vind het wat te druk nu.
ikzelf heb de 3de reeks niet gereden in Ostricourt.
Dit door 2 redenen.
- Had mijn bezigheid met het leren vliegen met een tent :lol:
- UItlaat was op 2 plaatsen opengebarsten. zou wel nog kunnen rijden maar had al een stuk minder vermogen in de 2de reeks en was al potdoof aan het worden. En ik had enkel nog maar het nieuw model van uitlaat mee.

Voor de rest vond ik het wel fun in de regen maar geen mij toch maar liever het droge weer. voor de opkuis alleen al :)

Grts Tomas

Bruno
Mini

Re:

Berichtdoor Bruno » 07 Apr 2015, 12:08

Ja, je kent dat hé: -> Brave meisjes vindt je genoeg, maar brave vrouwen...

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 07 Apr 2015, 12:14

vind het wat te druk nu.
Dit door 2 redenen.
- UItlaat was op 2 plaatsen opengebarsten. zou wel nog kunnen rijden maar had al een stuk minder vermogen in de 2de reeks en was al potdoof aan het worden. En ik had enkel nog maar het nieuw model van uitlaat mee.

Voor de rest vond ik het wel fun in de regen maar geen mij toch maar liever het droge weer. voor de opkuis alleen al :)

Grts Tomas

Ach zo, wou al vragen waarom ik je maar op 2 reeksen geklasseerd zag. Schade is minder natuurlijk. Wel spijtig dat je daardoor een reeks gemist hebt.

Het was inderdaad een fél weertje, als ik zo hoor wat er overal gebeurd is in oa BeIgië qua schade en dergelijke mogen we nog blij zijn dat het niet erger was op Ostri. Hopelijk geen schade aan de tent/vlieger?

Als het zoals nu 3 reeksen van +- 13 ronden zijn denk ik dat het (voor mij) lichamelijk nog net haalbaar gaat zijn. Moest het aantal ronden verhoogd worden zal het zoals al gezegd 2 keer ervoor gaan en 1 keer gewoon rondjes afmalen zijn. Alhoewel, eens gestart vergeet je uw goede voornemens al snel en is het bij aankomst (en de week erna) dat ge het u beklaagd dat ge uw goede voornemens niet behaald hebt. :-(

fozzie bear
Mini

Re: Re:

Berichtdoor fozzie bear » 09 Apr 2015, 11:51

jammer dat hier ''vind ik leuk'' buttons zijn :D

fozzie bear
Mini

Berichtdoor fozzie bear » 09 Apr 2015, 11:53

vind het wat te druk nu.
Dit door 2 redenen.

Grts Tomas

Ach zo, wou al vragen waarom ik je maar op 2 reeksen geklasseerd zag. Schade is minder natuurlijk. Wel spijtig dat je daardoor een reeks gemist hebt.

Het was inderdaad een fél weertje, als ik zo hoor wat er overal gebeurd is in oa BeIgië qua schade en dergelijke mogen we nog blij zijn dat het niet erger was op Ostri. Hopelijk geen schade aan de tent/vlieger?

Als het zoals nu 3 reeksen van +- 13 ronden zijn denk ik dat het (voor mij) lichamelijk nog net haalbaar gaat zijn. Moest het aantal ronden verhoogd worden zal het zoals al gezegd 2 keer ervoor gaan en 1 keer gewoon rondjes afmalen zijn. Alhoewel, eens gestart vergeet je uw goede voornemens al snel en is het bij aankomst (en de week erna) dat ge het u beklaagd dat ge uw goede voornemens niet behaald hebt. :-(
3 reeksen van 20 ronden op kerpen lijken me wel leuk :) Ik vind het wel ok met de 3 reeksen, het is inderdaad iets meer stressen, maar met de 2 eeksen vond ik er wel net iets teveel tijd tussenzitten, het was tegen de vervelingsgrens af. Ikzelf heb een tijdje gaan lopen om de fysiek op te bouwen, qua armen doe ik niets, ben trouwens ook nog nooit in een fitness binnen geweest.

dragonfly
Site Admin

Re: Re:

Berichtdoor dragonfly » 09 Apr 2015, 17:31

jammer dat hier ''vind ik leuk'' buttons zijn :D
Vind ik ook, al gezocht maar nog geen deftige plugin gevonden :(

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 13 Apr 2015, 20:45

3 reeksen van 20 ronden op kerpen lijken me wel leuk :) Ik vind het wel ok met de 3 reeksen, het is inderdaad iets meer stressen, maar met de 2 eeksen vond ik er wel net iets teveel tijd tussenzitten, het was tegen de vervelingsgrens af. Ikzelf heb een tijdje gaan lopen om de fysiek op te bouwen, qua armen doe ik niets, ben trouwens ook nog nooit in een fitness binnen geweest.
In het begin vond ik het ook best wel lang duren tussen de reeksen in. Maar je was dat op den duur wel gewoon aan het worden en eerlijk gezegd was die tussentijd voor mij steeds net voldoende om ietwat te recuperen.

Lopen ben ik ooit gestart met start to run. Maar dat was na 4 weken al terug gestopt ivm geen geschikt tijdstip kunnen vinden om het vol te houden.
En in een fitness ben ik vroeger nog binnen geweest maar ook dat was na een tijdje gedaan voor de al gekende reden. :-(

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 14 Apr 2015, 14:58

Mij stoorde dat wachten wel, je moet zo vroeg op staan voor de briefing, je dan haasten voor de training + kwali en dan zaten we daar 3u te wachten :(

Kan je niet gaan fietsen? Heb ik zondag ook gedaan en zal toch iets helpen. Je spieren zal je op een andere manier moeten trainen :D

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 15 Apr 2015, 11:59

Mij stoorde dat wachten wel, je moet zo vroeg op staan voor de briefing, je dan haasten voor de training + kwali en dan zaten we daar 3u te wachten :(

Kan je niet gaan fietsen? Heb ik zondag ook gedaan en zal toch iets helpen. Je spieren zal je op een andere manier moeten trainen :D
Morgen normaal gezien met de fiets fiets naar het werk. dta is wel iets dat ik regelmatige basis doe -> een keer of 2, 3 in het voor- en minstens ook een keer of 2 in het najaar. :lol:

Tja, die stramme armspieren zijn het ergste. Zal ns kijken welke oefeningen ik daarvoor kan doen...

fozzie bear
Mini

Berichtdoor fozzie bear » 21 Apr 2015, 18:57

Tja, die stramme armspieren zijn het ergste. Zal ns kijken welke oefeningen ik daarvoor kan doen...
ik kan misschien wel een suggestieke doen :D en naar t schijnt als ge dan van arm wisselt is het net iemand anders :p

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 22 Apr 2015, 12:45

ik kan misschien wel een suggestieke doen :D en naar t schijnt als ge dan van arm wisselt is het net iemand anders :p
"Been there, done that", ook niet geholpen want ik denk dat het "contragewicht" te licht is. :oops: Maar ge wilt zeggen dat dat bij u wél geholpen heeft? :lol:

fozzie bear
Mini

Berichtdoor fozzie bear » 22 Apr 2015, 18:04

"Been there, done that", ook niet geholpen want ik denk dat het "contragewicht" te licht is. :oops: Maar ge wilt zeggen dat dat bij u wél geholpen heeft? :lol:
buiten wat lopen nog nooit iets qua oefeningen gedaan :p But some say that he masters this skill like no other living creature, and sometimes, as breakfast, he even eats a toast with chocolate spread! All we know is, he's called...

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 23 Apr 2015, 11:12

buiten wat lopen nog nooit iets qua oefeningen gedaan :p But some say that he masters this skill like no other living creature, and sometimes, as breakfast, he even eats a toast with chocolate spread! All we know is, he's called...
Fozzie!!! :lol:

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 23 Apr 2015, 20:54

Zalig, misschien is Fozzie wel The Stig :geek:

fozzie bear
Mini

Berichtdoor fozzie bear » 23 Apr 2015, 21:54

:D het begint hier off topic te raken vrees ik :D, maar daarom nie minder leuk :p en ne mens komt nog eens iets te weten over zichzelf :)

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 23 Apr 2015, 22:49

Welja BMC2 in Genk is nog ff hé. Trouwens nog geen enkele video gezien van ostricourt :(

fozzie bear
Mini

Berichtdoor fozzie bear » 27 Apr 2015, 19:11

zo lang is het niet meer, zondag is het prijs... ben s benieuwd. volgens de site 18 deelnemers, 12 senior plus en 6 in gentleman

dragonfly
Site Admin

Berichtdoor dragonfly » 27 Apr 2015, 20:42

En ze geven regen ;)

Bruno
Mini

Berichtdoor Bruno » 28 Apr 2015, 12:32

Amai, net nieuwe lagers gestoken. :-(

Terug naar “Eigen kart”